Tema: Re: Pralošėme kašę
Autorius: Tomas
Data: 2017-09-11 16:06:31
ziuri pakankamai nedaug arba kazka praziuri

"Lawrence Jamieson"  parašė naujienų

2017-09-11 11:55, android rašė:
> o tai ka ten gali jau suzaisti per 30sek, jei atsilieki 13 tasku?

Ir tai priežastis tiesiog demonstratyviai nebežaisti?! Nu jobtararai,
man dar neteko matyti niekur kitur (O sporto aš žiūriu pakankamai daug),
kad komanda ar sportininkas demonstratyviai pasiduotų nepasibaigus
rungtynėms ar varžyboms, nes vistiek, matote, nebenugalės. Net ir
žinodami, kad jau viskas, kovoja iki galo, nes nes nori pralaimėti
garbingai, o ne kaip paskutiniai luzeriai. Bėgikai nenustoja bėgti, nors
mato, kad prieš juos jau seniausiai trys pirmi finišavo, dviratininkai
važiuoja iki galo ir paskutiniame tour de france etape, nors pavyti
lyderių neteko dar prieš kelis etapus, boksininkai boksuojasi, nors po
keleto knockdown'ų jie neturi šansų laimėti, futbolininkai žaidžia, nors
atlošti 4 įvarčius per 2 minutes nerealu ir t.t. ir pan. O vat LT
krepšininkai kaip paskutiniai nei savęs, nei žiūrovų negerbiantys
luzeriai, žaisti nustoja.