Tema: Re: Kur draudžiatės Kasko?
Autorius: useris
Data: 2017-07-18 14:24:05
Apsidraudžiau Swed.

Privalumai, lyginant su LD:
- gerokai pigiau
- galima atsisakyti pakaitinio auto, kaina krenta ~50 €
- neribojamas visų vairuojančių asmenų amžius ir stažas
- nereikėjo nurodyti, kokios apsaugos sumontuotos ir kiek raktelių turiu
- labai paprasta sudaryti sutartį tiesiog internetu, iškart matai ir gali
koreguoti įmoką skaičiuoklėje
- apačioj iššoko chatas ir iškart buvo patikslinta pora klausimų