Tema: Re: Kur draud?iat?s Kasko?
Autorius: SVYT
Data: 2017-07-14 09:19:35
Soko terapija vadinasi, is pradziu isgasdina, paskui ir 30 proc didesne kaina nei litur nebeatrodo didele. Klasikinis marketingo triukas, kadaise lenkijos turguje taip prekiaudavom, dviese uzkele kainas gasdinam zmones, trecias "nuleides kaina" pardavineja vos ne "optom", pigu gi baisiai.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/