Tema: Re: Kur draudžiatės Kasko?
Autorius: pvytautas
Data: 2017-07-15 20:28:33
Atsakymas del prasymo ismoketi pinigus pagal samata:

"  Apgailestaujame, tačiau draudimo išmokos pagal sąmatas nemokame –
pagal nuo 2016-12-08 įsigaliojusias naująsias Kasko draudimo taisykles
piniginė kompensacija mokama tik transporto priemonės Visiško praradimo
atveju, dėl šios priežasties Jums galėsime atlyginti tik automobilio
remonto išlaidas. Daugiau informacijos apie Kasko draudimą bei draudimo
taisykles galite rasti adresu
https://www.swedbank.lt/lt/pages/privatiems/transporto_priemoniu_draudimas "