Tema: Re: Laiskas is Latvijos
Autorius: stelmuze
Data: 2017-06-07 14:25:47
susiradau ta pranesima VMI puslapyje, tai ten toks tekstas:

PRANEŠIMAS
APIE PASKIRTĄ BAUDĄ UŽ ADMINISTRACINĮ TEISĖS PAŽEIDIMĄ

2016-06-27

Valstybinė mokesčių inspekcija gavo informacijos, kad yra paskirta bauda
už administracinį teisės pažeidimą (toliau ― ATP).

Procesinis dokumentas: 2016-06-27 Administracinis nurodymas  Nr.
10AN-64667704-16.
Dokumentą parengė: Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatas
ATP bylą nagrinėja: Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatas

Informacija apie pažeidimą:
Pažeidimo identifikacinis kodas (ROIK):
16056105055
Pažeidimo data
2016-03-14
ATPK straipsnis
124 str 3 d
Baudos suma
14,00
Sumokėjimo terminas
2016-07-11

tai as supratau tai kaip paskirta bauda, kurios nesumokejus turesiu reikalu.