Tema: Re: Laiskas is Latvijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-06-07 08:38:11
Taip. Bet gautus duomenis jie naudoja tik kaltininko nustatymui,
betautomatiskai savininkas ar sekantis sustabdytas juo nepatampa. Kitaip
visi nuomotu autombiliu, marsrutiniu autobusu, vilkiku vairuotojai Latvijoje
jaustusu truputi nejaukiai.

"Seniunas"  wrote in message news:oh7tml$725$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ok, savininkui. Klausiau, Iš kur latviai sužino savininką pagal LT
numerį? Gi neturi priėjimo prie duombazės. Reiškias, siunčia pirmiausia
užklausą LT policijai?

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/