Tema: Re: Laiskas is Latvijos
Autorius: Stork
Data: 2017-06-07 13:48:38
Man su VMI buvo biski kitaip. Sumokejau bauda, po menesio ateina is VMI
laiskas, kad paskirta bauda lygiai tokio pat dydzio-prasom susimoket.
Policija nieko nepasake-pasiunte po ilgu kalbu toli-i VMI. VMI paskambinus
rado, kad bauda sumoketa. Klausiu -kodel siunciat? Sako -truputi
pavelavom... Ble ble su milijoninem investicijom i sistema biski
pavelavo....menesi... Nu ka galiu pasakyt.

"stelmuze"  parašė naujienų news:oh8kul$umd$1@trimpas.omnitel.net...

gal gali tiksliau paaiskint? Bus aiskaiu kaip elgtis tokiose situacijose.

Man irgi atejo zinute is VMI, kad paskirta nuobauda. Vienintelis
variantas isvengt (paskambinau i policija ir paklausiau), buvo man
nuvaziuoti i policija ir pasakyti, kad ten ne as o tas ir tas, arba
pasakyt zmonai, kad pati nuvaziuotu ir prisiduotu.

Tada man nuobauda buvo panaikinta.

aciu