Tema: Re: Laiskas is Latvijos
Autorius: DK
Data: 2017-06-06 16:56:38
Prieš porą savaičių sustabdė Latvijoje (medžioja kaip pas mus anksčiau -
dievo užmiršto kaimo pabaigoje prie ženklo apie "miesto" pabaigą),
pašnekėjom, tai esmė tokia - galima nemokėt, po metų automatiškai teisių
atėmimas įsigalioja, tai tipo sustabdžius jie gali vairuotojo pažymėjimą
atimt.
Gryžti į Lietuvą, Regitroj atsižymi, kad pamėtei ir užsisakai naują.

P.s. Aš tai kadangi gavau nedidelę baudą, tai uždėjau periodinius
mokėjimus po 4 eur :)))))))))))