Tema: Re: Laiskas is Latvijos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-06-07 13:42:29
Tai reiskia nebuvo bauda paskirta, o tik pranesimas atejo. Daug raifdziu
gaunasi kiekvienu konkreciu atveju, gal kazkada prie progos sudeliosiu. Bet
griztabt prie temos - vienareiksmiskai. Latvijos policija Lietuvos pilieciu
vien tik pagal savininko duomenis baudu neskiria.

"stelmuze"  wrote in message news:oh8kul$umd$1@trimpas.omnitel.net...

gal gali tiksliau paaiskint? Bus aiskaiu kaip elgtis tokiose situacijose.

Man irgi atejo zinute is VMI, kad paskirta nuobauda. Vienintelis
variantas isvengt (paskambinau i policija ir paklausiau), buvo man
nuvaziuoti i policija ir pasakyti, kad ten ne as o tas ir tas, arba
pasakyt zmonai, kad pati nuvaziuotu ir prisiduotu.

Tada man nuobauda buvo panaikinta.

aciu