Tema: Re: OT: startup finansavimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-04-05 17:04:23
Nu tai susesk su juo ir pasnekek. Pasakyk, kad gera ideja, kad ji
palaikai, nori padeti jam ir apsaugoti, kad kas neapgautu.

Is esmes, tai jei gauni 100K be jokiu salygu, tai aisku VALIO!!!
Bet skamba mazai tiketinai...

Ideja kaip toks dalykas nelabai ko vertas kol ji neigyvendinta bent jau
dalinai. Tai nereikia bijoti jos atskleisti, nes tikrai nieks jos
neketina pyzdinti. Pyzdins tada, kai bus igyvendinta ir pasiteisinusi.
Tai is esmes norejau pasakyti, kad su savo ideja ir igyvendinimo planu
(bet ne detalemis) reiktu nueiti pas rimtesnius verslo zmones ir
pa'brainstorm'inti kaip cia geriau sustartuoti. Tokie susitikimai labai
praplecia poziuri. Galima nueiti i koki Startup Weekend ar kita panasu
rengini ir ten tikrai bus zmoniu su kuriais verta pasnaketi, o gal net
ir pavyks komanda greitesniam startui surinkti.