Tema: Re: startup finansavimas
Autorius: Vytautas
Data: 2017-04-05 16:35:47
tai gal su pacio virsikino sistema na kazka?
tokie kaip makdonaldsai neleidia surainiu pardavinet po 5 min nuo pagaminimo
berods, , bet net darbuotojas negali suvalgyti jo nemokamai
neesu sunegalaves nuo maisto pirkto gatvej/greito maisto uzkandinej/ir t.t.
ir net nuo neplatu vaisiu (naminiu). bet ar tai irodo kazka?