Tema: Re: startup finansavimas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-04-05 16:40:58
2017.04.05 16:35, Vytautas rašė:
> tai gal su pacio virsikino sistema na kazka?
> tokie kaip makdonaldsai neleidia surainiu pardavinet po 5 min nuo pagaminimo
> berods, , bet net darbuotojas negali suvalgyti jo nemokamai
> neesu sunegalaves nuo maisto pirkto gatvej/greito maisto uzkandinej/ir t.t.
> ir net nuo neplatu vaisiu (naminiu). bet ar tai irodo kazka?

norejau pasakyt, kad esu apsinuodijes nuo maisto is brangios ir padorios
vietos. zmona estijoj pvz dalyvavo 5* viesbutyje corporate bankete, tai
~50 galvu is visos siaures europos veme, taip 2/3 dalyviu, tiesiogine to
zodzio prasme miegojo tulike salia klozeto ir dar lektuve i maisheli. hr
skyrius po to centralizuota legal actiona dare. o viesbutis blyn
neprisimenu, kazkoks ten, kur vaizdas achuibybienas, lyg swissotel.

fast food kaip tik gerai nueina, ypac su kola.