Tema: Re: startup finansavimas
Autorius: ManXP
Data: 2017-04-05 11:36:01
Su angelais atsargiai, draugas prisizaide taip, kad tie angelai finale jo
versla beveik pilnai paeme (nors ir per pazistamus nuejo pas tuos angelus).
O schema labai paprasta - kai pamate, kad verslas tikrai turi potenciala,
pradejo atskiest akcijas. T.y. padaro akcininku susirinkima, ir pareiskia,
kad didina istatini kapitala didele suma. Aisku, zmogelis tokiu pinigu
neturi tuo metu (nes kitaip pas tuos angelus nebutu ejes), ko pasekoje jo
akciju dalis/verte po tokio kapitalo didinimo gerokai sumazeja.

Finale gavosi taip, kad spjove nx, ir pradejo daryt nauja versla nuo 0, tik
be jokiu angelu.

"Paulius Zaleckas"  wrote in message

Nu tai kaip ir bet kokio verslo finansavimas:
1. Savo kisene
2. FFF (Family, Friends, Fools)
3. Dalis akciju "verslo angelui" (dede kuris patikejo tavo ideja ir
sekme) uz investicija.
4. Dalis akciju kazkokiai investavimo kompanijai.
5. Crowdfunding'as (Kickstarter, Indiegogo ir t.t.)
6. Paskola.
x. ir kiti varinatai kaip gauti saibu.

Dazniausiai buna pasirenkamas ne vienas budas, o keli is paminetu.