Tema: Re: startup finansavimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2017-04-05 12:51:59
Hmm... kai kalbejau su zmogum toje srityje besisukanciu, tai aiskino,
kad 5-15% akciju yra norma verslo angelui. Nu bet be abejo viskas nuo
idejos unikalumo, tavo ideto darbo ir norimos gauti pinigu sumos priklauso.
Jei sugalvojai ir jau beveik igyvendinai nauja facebook, tai angelas ir
5% gaves labai dziaugsis.
Bet jei tavo ideja kepti ir pardavineti spurgas per parodas, tai ir su
95% gali nepasirasyti :D