Tema: Re: buriavimas
Autorius: Sail
Data: 2017-03-29 09:15:45
Hidriakas buna "zieminis" ir vasarinis. Normaliai buriuojant abu reikia
tureti.

Zieminis tai berods 4/6 mm, vadinamas berods "sausas", su spec uztrauktuku
nugaroj.

Vasarinis su nusegamom rankovem, plonesnis, ir zinoma pigesnis.

Jei ziemini uzidedi vasara, tada isgeri x litru vanens, nes troskina
klaikiai. Tada primyzi kostiuma kas irgi ner labai gerai.

Sezono pradziai yra ir pirstines, ir kepures. Bet su kepure bet jau man
nepatikdavo, nes jei ausis uzdengi, dingsta didele kaifo dalis. Garso
nelieka, gaunasi kaip televizorius.