Tema: Re: buriavimas
Autorius: Vitas
Data: 2017-03-27 15:10:39
Pati lenta tai nebloga rrd evolution su švertu, bet vairiukas mažas. Burė
6m2, bet stiebas perilgas, šarnyras paprastas, mechaninis. Na toks kratinys.

Būdavo Elekrėnuos plūkiuosi, kritinėju ir su pavydu žiūriu į tuos kur kursus
pasėmę. Anie su dižiausiom lentom, mažytėm burėm plaukia sau puikiausiai ir
daro triukus apie kuriuos man tik pasvajoti...