Tema: Re: buriavimas
Autorius: Sail
Data: 2017-03-27 13:49:32
Na teko tuo uzsiimti, kazkada labai intensyviai.

Jei burlente, tai zinoma imti naudota komplekta ir mokytis. Dabar as nuo
madingu irangos trendu atsokes, bet realiai tai reiktu didesnes lentos, kad
lengvai veztu svori, atitinkamos bures, trapecijos. Apranga imho butina, su
ja visai kitas komfortas.

Buna buriavimo mokykla cainykams, ten gauni iranga, paaiskina ir bandai. Ar
tai geras variantas neznau, mes mokemes patys kai dar nieko tokio nebuvo.

Veikmas dazniausiai vyksta elektrenuose, entuziastai paskaitineja cia
http://www.vejasgalvoje.lt/. Matau reklamuoja ir buriavimo mokykla trakuose,
bet is patirties zinau kad trakuose vejas yra sudinas, be krypties ir ten
geriau nesimokyti. Ten vargas ir tiek

Mokytis vis tik reikia, kai yra vejas. Nera vejo, nera ir normalaus
plaukimo.

Del ismokimo sunkumo tai kiekvienam speju nuo talento priklauso. Bet kaifas
tai yra axujennas, nors senai jau neplaukiojau, bet iki siol kraujas ji
jaucia ir veja matau, kada tinkamas.

Iranga chebra stumdys cia
http://www.vejasgalvoje.lt/2017/02/blusu-turgus-tai-daugelyje-saliu-populiari-prekybos-ir-mainu-forma-naudotais-daiktais/

Tokioj stumdalynej dalyvaves nesu, bet manau imanoma susipirkti pradini
komplekta. Jei pramoksi ir praaugsi ta iranga, tai veliau parduosi be
ypatingo nuostolio.

Siaip labai fainas laisvalaikio praleidimas.