Tema: Re: buriavimas
Autorius: Vitas
Data: 2017-03-27 14:38:45
Jei sugalvosi rinktis burlente, tai prima palankyk kursus, issimegink su
nuomojama iranga, o tada jau pirk.

As padariau klaida - pirma nusipirkau deveta iranga, tada youtube
prisiziurejau filmuku ir ejau mokintis savarankiskai. Tai yra labai blogai,
nes paaiskejo, kad iranga nera gera mokintis, o galiausiai kai vargais
negalais pramokau plaukti, tada supratau, kad iranga aplamai ne ta, kokios
noreciau...