Tema: Re: buriavimas
Autorius: Sail
Data: 2017-03-27 14:02:10
Taip, nuo balandzio iki lapkricio imanoma.

Esu balandzio pradzioj per audra lenta sudauzes kazkada.

Bet zinoma smagiau kai vanduo siltesnis.

Rimtesne chebra varo i siltus krastus plaukioti. As iki tiek nedaaugau, o
gal pasenau per anksti.

Lapinas matau siulosi padeti. Jei gali pradzia padaryti be irangos pirkimo -
tai geras variantas.