Tema: Re: Q: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-05 14:06:27
nu matai, cia ne servisas :)
patarimas juk yra vienas - vezti remontuoti siurbli i normalu servisa.
gal i ta pacia autura, jeigu imsis.

On 2017.01.05 13:48, cD-r0m wrote:
> Užeinu, rodo 6 nauji postai.. Galvoju O, bus patarimas... pagalvojau
> vadinas :)
>
> Kodėl atjungus temperatūros daviklį kuro siurblys pradeda veikt?

nu gal sutampa kokios nors salygos. dar klausimas ar jis gerai veikia,
ar tau tik taip atrodo, nes biski traukimas pasitaiso. ir kas butu, ta
pati laida atjungus prie +30 C. kaip atrodo dumai is dusles ir sanaudos
ilgesnej perspektyvoj prie ivairiu temperaturu.
cia isvis neaiskus tikslas klausimo - ar kazka paburti kuo greiciau ir
pigiau, kad tam kartui veziuotu. ar sutaisyt normaliai?