Tema: Re:Q: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: svyt
Data: 2017-01-03 08:34:22
Paskui kai vest pradeda iskarto vel nebetraukia, neatsales pilnai?
 Ir pasimatuok, jei grieztai toj pacioj temperaturoje
 prasideda-dingsta traukimas visgi itarciau kazkuri termometra,
 nezinau kaip pas tave ar mane, bet su e39 turejau panasia beda,
 pasilus drebedavo, tai termometru priskaiciavom gal 5-
 termostatas, ieinancio oro, lauko oro, lauko oro salonui,
 variklio temperatura skydeliui ir kompui. Visa tai atskiri termo
 davikliai bmw.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----