Tema: Re: Q: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-01-02 23:13:38
kiek ecu prašo, tiek maždaug gauna, su tipiniu lagu. Padarė vcds log'ą.
Aš kadangi pas save su turbina pusmetį knisausi, tai jau pažįstu tą vietą.

MAFas ten po žibintu, pats dar rankų nekišau, tai nežinau.

Vag loge padarė 003, 011, 015 grupes, iš akies nieks neužkliuvo, bet
toks iš manęs ekspertas, kad...