Tema: Re: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-02 23:31:33
nzn, nebursiu ko detaliai nesuprantu, bet zinau paprasta dalyka -
dyzeliui reikia kuro ir oro kad vaziuotu :) jeigu yra kuro ir nera oro,
tai is paskos buna juodas debesis. jeigu nera debesies, reiskia nera
(pakankamai) kuro. o ant oro taigi nevaziuoja...
tiesa, cia su salyga kad nera DPF, nes anas uzmaskuoja kartais simptomus.