Tema: Re: Padiagnozuokim 2.5TDI
Autorius: CodeC
Data: 2017-01-03 01:01:13
oro turbodyzelis 'nepaduot' gali tik del turbo kaltes arba nesandarumo.
nu dar gali but oro sklendes jeigu naujesnis, bet ten gan aiskus
simptomai. jokie davikliai oro nenormuoja, tik matuoja ir tai tik tam,
kad zinot kiek turbo uzpute, nes siaip dyzelis by design visada dirba su
dideliu deguonies pertekliumi. 'gazuojasi' keiciant kuro kieki - kiek
pilsi, tiek vaziuosi. jeigu ne turbo ir ne mandras ipurskimas, tai ten
isvis jokios elektronikos nereik (ir nebuvo kazkada).