Tema: Re: Parodymai i policija
Autorius: Herkus
Data: 2016-06-04 15:29:02
Tai, matyt, veja del tokiu ir neegzistuoja. O visiems
 penkiaminutiniems atrodo, kad jie cia vieninteliai
 penkiaminutiniai, bet realiai tai konvejeriu eina tokie. Vakar
 bobele viena perspejau besiparkuojancia, tai ta i asaras iskart
 "tai kur man detis as cia dokumentus tik pasiimt, nescia" ir bla
 bla. Po 1-1.5h griztu - vis dar stovi...
Aikstele grynai uz poros
 metru 1eur dienai pustuste. Kas per zmoniu chamiskumas...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/