Tema: Re: Parodymai i policija
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2016-05-30 17:57:51
Vat todėl policija ir „nespėja“, nes ieško informacijos, kurios niekas
neprašė.

Jei įdomu – pasiskaityk teismo nutartį garsiosios prokurorės byloje.
http://liteko.teismai.lt/viesasprendimupaieska/tekstas.aspx?id=ee506c8a-177e-45c7-ab50-ac6bf10944af

Mano pranešimas buvo labai trumpas, el. paštas nepasirašytas el. parašu
(bet neanonimiškas).
Pranešimas buvo toks:
----
Tema: Minties g. 46, Vilnius. FHD934 stovėjimo tvarkos pažeidimas

Skundžiu KET pažeidėją

Pažeidimo esmė:
Pažeidžiamas 150.5 KET punktas.

Data ir laikas matomi failų pavadinimuose

Eduardas Kriščiūnas
Smėlio g. 1-21, Vilnius
----

Šiaip tai nenormalu, kad policija ėmėsi nagrinėti anoniminį pranešimą.
kai yra išėjęs komisaro įsakymas to nedaryti. Spjovė jie ant tų komisarų
įsakymų, ar pranešimas buvo darytas anksčiau, nei įsigaliojo tas įsakymas?