Tema: Re: Parodymai i policija
Autorius: ventiliatorius
Data: 2016-06-02 19:48:56
is pastos gamina. Nera ten jokios chemijos - per rizikingas biznis, kai
kiekvienas gamintojas savo mini laboratorija pasidares tikrinimui gatavos
produkcijos. Vat jei nori papigiai, tai vietoj dalies pastos mosteli obuoliu
tyres - kai susimaiso, nelabai atskirsi.
Zodziu, skaitykit sudetis, ten viskas parasyta.