Tema: Re: Parodymai i policija
Autorius: eSSas
Data: 2016-06-01 09:48:24
"razumas" <gie.kap@gmail.com> wrote:
> uzsakiau maistines fosoforo rugsties.

Truputi pameciau minti. Kuo uz citrinu rugsti tures buti geresne fosforo rugstis? Ja parugstintas vanduo nepraaugs mikroorganizmais? You wish - fosfatas yra labiausiai paplites lasteles anijonas :-)))

> ka turit omeny rasydami apie smulkmenas? tipo chemija uogoj nesikaupia?

Nu tai kad tipo kaupiasi. Sulfatas yra bjauraus kartaus skonio, bet jei sierarugstes nepilsi - nebus jam is kur imtis. Nitratu nepilsi - ju ir nebus. Bet rast trasu be nitrato gali buti nepaprasta.

> kad negauna ten insekticidu ir fungicidu tai true, bet neramu man del
> vandens chemines sudeties itakos uogai.

Pradekim nuo to, kad hidroponika pagal apibrezima yra pornografija. Tai va ja arba kokybiska, arba jokios

S.