Tema: Re: Parodymai i policija
Autorius: svyt
Data: 2016-06-01 13:39:24
Kaupiasi, ir todel reikia naudot tokia chemija kuri mazom dozem
 naudinga, nes musu aplinkoje jos truksta, kaip ir nitratai,
 sunkus metalai jie butini zmogui, bet kadangi gamtoje niekad per
 evoliucija nebuvo ju pertekliaus, organizmas iprates juos kaupti
 savyje. Cia kaip uzauge nepritekliuje, nemoka sustoti ir megautis
 gyvenimu, kol pinigai (stresas, infarktas) ju neuzmusa dar
 ganetinai jaunu.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----