Tema: Re: Pagrindinio diržo keitimas P807
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-25 11:04:51
Tai kiek tu nori su juo vaziuot? Pas mane buvo minamas ishtisus metus kasdien, 30 kkm nubego. Jei netingeciau TA praeidinet, vaziuotu ir toliau, guli daba patvory. Ant vejos ;) I pabaiga tik pradejo kazhka elektronika grybaut, bet shiaip tai nieko netaisiau, nu ten sharnyras, kalades ir pan. Nupirktas su 200k rida.