Tema: Re: Pagrindinio diržo keitimas P807
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-23 23:24:32
Nzn. Visos detales sveikos ir vietoj, ishskyrus mietkes.
Kas idomu, daugelis meistru ir tokiais save laikanciu ish lempos diagnozavo dirzho pershokima, "jo jo, gali but, shitiems buna". Gal konstrukcijoj kazhkas ne taip, liga? O kiek seniau shitu esu gan nemazhai pastebejes skelbimuose su tokiu defektu.