Tema: Re: Pagrindinio diržo keitimas P807
Autorius: aroone
Data: 2016-05-23 17:40:28
Dėl 4kkm per metus imti dyzeli? Su visais FAP'ais ir visa kita fignia? Savo
piniginės reikia labai jau negerbti.
Apie simptomatiką gal kas iš remontuojančių papasakos.
Anot mano durnos galvos 2,2 arba 2,0 benzinas būtų labiau logiškas pirkinys
tokiai planuojamai ridai.

"KEdas"  wrote in message news:nhv1ej$eek$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip pamatyti tą poreikį lupti purkštukus? Yra kokių nors specifinių
simptomų, kad jau perkant matytųsi?