Tema: Re: Pagrindinio diržo keitimas P807
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-23 13:39:19
Lyginant su kitais varikliais, 2,2 turi tam tikra polinki pershokt dirzhas. Po shio gedimo kaip zhinia tenka imt galva, o ja chuj nuimsi - pirm reikia lupt purkshtukus, o jie visi prikepe ir nusiima arba gabalais, arba shiaip ishsitampo, arba reik galva pjaustyt, karoce pigiau ir paprasciau ieshkot kita motora, o tas ganetinai deficitinis daiktas, irgi kainuoja. Jokie gudragalviai, galintys pigiau ir paprasciau pataisyt - neegzistuoja. 2 litrinis - nei deficitinis, nei genda, nei sunliai ardosi - del shiu priezhasciu ir kainos neturi, max 150 eu shrote.
Tas pats variklis ant pvz 607 pezho - nieko baisaus, ten yra ant purkshtuku dangtis ir purkshtukai nepriauga prie variklio, ardosi be komplikaciju. 807 - po kapotu nera vietos, todel nera to dangcio ir ten pastoviai pakliuna vanduo ir kt. shudai. Be ishimciu, visuose 2,2 807-uose purkshtukai bus prikepe.