Tema: Re: Pagrindinio diržo keitimas P807
Autorius: Tomas
Data: 2016-05-23 13:54:51
Dyzeli 2,2 HDi.
Pazhistamas pats be tarpininku pirko pas vokieti su apie 160 rida. Parsivares ishkart pakeite dirzha ir visa kita ka reikia. Pravazhinejo apie 1,5 metu.
Kai sugedo, uzhsipiso ieshkot kas sutaisys, norejau jam palengvint paieshkas, bet irgi uzhsipisau.
Buvo optimistu remontinyku keletas, kurie ish pradziu narsiai draske maikes, kad cia niechuj dielat'.
Kiti remontinykai - tokie narsus nebuvo, jau buvo ciupineje.
Paneriu g. prancuzu servise (citroligonine?) - su tuo gedimu tuo metu stovejo keletas.

Viena veikeja pazhistu ir ash, kuris varineja su 2,2 ir iki shiol ir vargo nemato, bet cia greiciau ishimtis nei taisykle.