Tema: Re: pabegimas is ivykio vietos
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-05-18 03:51:07
Man tokia pati gluse i duris ivaziavo atbula ir ispizdino. As atejes prie
masinos tik pamaciau, kad veidrodlis uzlenktas ir rastelis uzkistas
liudininko su kontaktais. Zodziu po vazinejimu i menulio gatve boba buvo
atmazinta remiantis tuom, kad atsitrenkus i mano masina, jinai net
neislipo pasiziuret o nuvaziavo nx. Tokiu budu, pasak tyrejos, galima
tvirtinti, kad jinai nepajaute kad padare auto iviki ir tai nera
traktuojama kaip pasisalinimas is ivikio vietos. bbd. gavo 28eur baudos.
Mano vairuotojo durys suvarytos. draudimas 200 sudinu pinigu dave.
NEPAJAUTE bliad.

Taip kad, pats kaltas, kad islipai pasiziuret. Islipai - reiskia jautei,
kad ipisai, o jei jautei, vadinasi ir pasisalinai. Ismok vairuot.