Tema: Re: pabegimas is ivykio vietos
Autorius: LB
Data: 2016-05-17 17:10:14
ne šonas, o bamperio kampas
ir ne apibraižyta, o vos matomi įbraukimai
ir pas mane jokių dažų žymių nėra. Nėra jų ir nuotraukoje, kurią rodė
ir kampai tokie, kad norint taip nubraukt gretimą mašiną, reikia iš
priešingos pusės visą šoną nuardyt - nes pasukt vairo, kai ankštai stovi,
negali.
bet ne apie tai kalba. Yra liudininkas, kuris matė, kad sustojau apžiūrėt.
taigi, galbūt yra gera proga?