Tema: Re: pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Rrr
Data: 2016-05-17 16:52:50
Nezinau, as siaip teise nesidomiu, bet pagal mane tai yra visiska
nesamone. Jeigu as nevaziavau, tai neivaziavau ir tegul jie nors
apsisika stati, butu visi sukelti ant koju ir nepalikciau ramybej. Dar
manau, kad uz melagingus parodymus ta liudininka galima butu uztusyt,
jeigu is tikro neivaziavai niekur, tereikia zmogaus, kuris pakonsultuotu
teisiniais klausimais.