Tema: Re: pabegimas is ivykio vietos
Autorius: eSSas
Data: 2016-05-17 16:53:02
Menulio gatvej pirmu reikalu sumodeliuos situacija vietoje ir nuspres, galejo kazkas TOKIO buti, ar ne. Jei ne - atsipalaiduoji.

Jei taip - itikinamai kartoji mantra "...nepastebejau", viesai jautiesi kaltas ir po kokio pusmecio sulauki sprendimo apie netikslinguma pradeti teismini tyrima. Na ir gauni bauda uz eismo ivykio sukelima. Ismanantis advokatas nervu tikriausiai sutaupytu. Vienzo gaudyk grupso bendravardi uz minkstos vietos ;-)

S.

--
Free News Reader
http://put.hk