Tema: Re: AtsilupÄ—lis
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-05-06 14:39:18
On 2016.05.06 14:29, Ignas wrote:
> kur vaziuot juostoje ket'e nurodyta tik dviraciam ir mopedam (kazkas
> buvo jau ikeles), reiskia kitos tp gali rinktis bet kuria vieta nelipant
> ant liniju.

kitaip tariant, atsakymas i klausimas yra 'ne'.
abibendrinam 'logika' globaliau. 120-tas apie sunkvezimius, kazkodel
kazkaip netiesiogiai isaiskina ir kito tipo transporto priemoniu
taisykles, bei savaime nejuciom apriboja 119-ta viso labo iki juostu
skaiciaus konteksto. o atskiras punktas apie mopedus, net teorinio sanso
neturi buti logiskai susijes tuo paciu klausimu.
man 119 yra super aiskiai isdestytas ir jam taikyt bei suprast nereik
jokiu papildomu KET punktu. nepriklausomai kurioje eismo juostoje
vaziuoji, turi vaziuoti arciau desiniosiojo vaziuojamosios dalies
krasto. sutrumpintai - kuo desiniau. jeigu bet kurioje juostoje vaziuosi
kairiaja jos puse ar viduriu, reiskia busi toliau nuo desionojo v.d.
krasto, negu butum vaziuodamas desine tos juostos dalimi.
konkretus atstumas KET nenurodytas, nes akivaizdu, kad jis skiriasi
kiekvienoje situacijoj kaip ir saugus greitis ir atstumas.
geriausias indikatorius, kad 119-tas pazeistas - toje pacioje juostoje
desineje atsiradusi antra transporto priemone. cia regitros
inspektoriaus zodziai, jeigu ka. eikit gincytis :)

  ir dar kazkas ikeles buvo, kad juostoje (per ploti) negali