Tema: Re: Atsilupėlis
Autorius: Aras
Data: 2016-05-06 12:08:03
Gal aš kažko ir nesuprantu, bet pakrypus kalboms apie važiavimą antroj juostoj tuoja udauguma oponentų įsivaizduoja mane kaip sodininką lapkričio pirmąją, važiuojantį su žiguliu antroj juostoj 30 km greičiu.
Aš gi visad aiškiai rašau, kad teisiškai niekam netrukdau važiuodamas antra juosta maksimaliu tame ruože leistinu greičiu, nes pagal KET niekas neturi teisės mane spausti iš užnugario ir viršyti leistiną greitį (švyturėlius palikim ramybėj).
Dažniausiai oponentai vistiek nesuvokia situacijos ir kažką apeliuoja į tą sušiktą 119 punktą, kurį tampom, kaip norim, nes ten nėra parašyta konkretaus skaičiaus (gal man "kuo arčiau dešiniojo krašto" yra antra juosta).