Tema: Re: Atsilupėlis
Autorius: Aras
Data: 2016-05-06 14:22:12
Gerai, paklausiu Tamstos be išsipisinėjimų:
Jeigu ta pačia kryptimi yra trys juostos, iš kurių pirmoji užimta (stovi priparkuotos mašinos), tai kaip Tamsta pasiūlytumėte įgyvendinti 119 punktą važiuojant su mašina:
a) važiuoti antros juostos viduriu;
b) važiuoti maksimaliai kelio dešinėje nepaisant juostų ženklinimo;
c) važiuoti antros juostos maksimaliai dešinėje pusėje?
Ar dar kitaip?