Tema: Re: kaip vaziuot i Kroatija?
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-04-05 11:45:50
On 2016-04-05 11:32, Signalizacija wrote:
> Kiemais bandei vaziuot? Dar linksmiau

Tai vis tik, ka rukai?

Audrius K.
P.S. Tavo debilizmas cia niekam neidomus. Bet tiems, kurie nebuve
kroatijoje, reiktu suprasti ir zinoti, kad keliu ten yra ivairiu, ir
pakrante - ne pats leciausias ir vingiuociausias kelias. Pakrante
vaziuojasi pakankamai greitai (as esu pravaziaves VISA pakrante. Daug
ruozu - ne  po karta). Pasirinkus navigacijoje nemokamus kelius galima
uzsisokti net ant LABAI letu ir vingiuotu keliu, ir laiko bus sugaista
be proto daug.