Tema: Re: kaip vaziuot i Kroatija?
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-04-02 07:35:39
On 2016-04-01 13:28, Gipsas wrote:
> laukiau ir tokio runkelisko atsakymo...bet aciu ir uz tai..

Vienintele vieta, kur gali bandyti taupyti, tai apvazineti slovenijoje
mokamas dalis. Bet ir tai nezinia, ar sutaupysi. VIsur kitur - prarasi
pinigu kuro ir laiko pavidalu...

Optimalus kelias - per varsuva, brno, viena ...
Per slovakija ir vengrija butu patrauklu, bet ta kryptimi per lenkija
prastesnis kelias, letai vaziuosis per slovakija. Neverta.

Teko susipazinti su cekais, kurie iki kroatijos galo (peljesac)
nuvaziuoja nemokamais keliais. Bet vazioja - ilgai :-)

Siaip toje kelioneje bene brangiausi - kroatijos keliai :-) Taciau
apvaziuoti mokamus reikia daug laiko ir dar daugiau kuro :-)

Audrius k.