Tema: Re: kaip vaziuot i Kroatija?
Autorius: RaR
Data: 2016-04-05 09:10:54
Tai aš jais vėliau ir esu pavažinėjęs, ir nieko ten baisaus nebuvo. Aš
gi rašiau - buvo laiko. Kai jo yra, ne naktis, visuomet malonu
pravažiuoti nežinomomis vietomis ir labiau vingiuotais keliukais. Pvz.
dažnai tenka važiuoti autostrada Vilnius - Klaipėda. Tai užknisa iki
begalybės. Kai tenka pravažiuoti mažesniais keliukais (bet ne
žvyrkeliais) - širdis atsigauna. O kai keliu važiuoji pirmą kartą, nauji
vaizdai - tai iš viso kaifas. Bet gal kiekvienam savo.

2016-04-02 07:43, Audrius K. rašė:

> Galesi pasakoti, kai busi jais pavazinejes... Galiu pasakyti tik tiek,
> kad kroatija pervaziuoti gali ir paros neuztekti...
>
> Netoli peljesac maziau negu 100km teko iveikineti 4-5 val. Ir tai beveik
> tusciais keliais. Kelias tiek vingiuotas, kad gretis apie 20 km/h ...
>

> Audrius K.
>

> Kaip vėliau pamačiau, tie nemokami keliai visai geri,

>>> išsuki(nevarai iki Graz'o) link Feldbach'o tai net ir laiko