Tema: Re: kaip vaziuot i Kroatija?
Autorius: Signalizacija
Data: 2016-04-01 21:47:45
Per varsuva slovakija budapesta iki Slunj per 20 val
Paskutinius du metus vaziavai pro Liublina kaip kazkas siule tai visai
ten fainas kelias, ir furu neprikistas, plius slovakijoj mokamo kelio
gal 30 km ir galima apvaziuot nesunkiai. Tiesa man reikalai buvo viena
karta Kamenica nad Cirohou kita karta Matkopushta.