Tema: Re: kaip vaziuot i Kroatija?
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-04-02 07:43:39
On 2016-04-01 16:38, RaR wrote:
> Čia netgi ne vien taupumas. Pvz. važiavom į miestelį netoli Zadaro nuo
> Mikulovo prie Čekijos-Austrijos sienos. Tai laiko buvo sočiai,
> neskubėdami atsikėlėme, papusryčiavome ir per Slovėnijos keliukus
> pravažiuoti buvo vienas malonumas, nes autostrada atsibosta ir
> praktiškai nematai šalies pro kuria pravažiuoji. Gailiuosi tik kad
> tuomet nevažiavau ir iki pat tikslo nemokamais Kroatijos keliais - laiko
> pilnai pakako.

Galesi pasakoti, kai busi jais pavazinejes... Galiu pasakyti tik tiek,
kad kroatija pervaziuoti gali ir paros neuztekti...

Netoli peljesac maziau negu 100km teko iveikineti 4-5 val. Ir tai beveik
tusciais keliais. Kelias tiek vingiuotas, kad gretis apie 20 km/h ...

Audrius K.

Kaip vėliau pamačiau, tie nemokami keliai visai geri,