Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai, vienas j? i?tiktas komos
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-03-10 09:35:59
Nemanyk toliau. Antradieni vakare, apie puse astuoniu - lyja stipriai,
tamsu, matomumas shudinas. Vaziuojant tame ruoze 70km/h mane aplenke 3 auto.
Cia turint omenyje, kad srautas is priekio irgi buvo nemazas, lenkimui
tinkamo tarpo reikejo palaukt. Primenu - remonto zona 5km ilgio.
Beje, siandien pakelej jau zvakute ir geliu padeta :/