Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai,vienasj?i?tiktaskomos
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-03-09 10:38:18
2016-03-09 08:52, Sail rašė:
> O siaip Kedas statistika mojuoja kad ten viskas zajabys. Taip kad tavo
> praktine patirtis px lyginant su Kedo ziniom.

Blogiausia yra tai, kad panašu į tai, kad visi tie, kurie atseit saugumu
keliuose užsiima, tik į statistikas ir težiūri. Vat man Kedas dabar
išaiškino, kad Kaunas - Jonava yra nesaugiausias kelias Lietuvoje, net
už via baltica pavojingesnis. Nežiūrint į tai, kad kelias keturių juostų
su atskirtais priešpriešiniais srautais ir tame kelyje man ne tai, kad
avarijų, bet niekad net nieko panašaus į avarinę situaciją neteko
matyti. Skirtingai nuo viabalticos, kur kiekvieną kartą iki Marijampolės
važiuojant reikia n kartų imtis manevrų tam, kad susidūrimo išvengtum.