Tema: Re: Kraupi avarija Nemenčinėje: avarijos metu sužaloti 3 jaunuoliai, vienas jų ištiktas komos
Autorius: Doxlas
Data: 2016-03-09 10:51:38
Jei girtas idiotas priešpriešine ateina gerokai virš 100 km/h, manau tas
pats būtų.
O dėl to remonto - kelio dangos stovis ir plotis likęs toks pats, kaip iki
remonto. Iki remonto ten buvo 90 km/h. Todėl srautas ir ignoruoja tą 50 km/h
ribojimą, ypač savaitgaliais, kai jokių dirbančių kelininkų nėra.