Tema: Re: Kraupi avarija Nemen?in?je: avarijos metu su?aloti 3 jaunuoliai,vienasj?i?tiktaskomos
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-03-09 21:25:38
šiandien kaip tik atkreipiau dėmesį, tai mieste kur leidžiama 60km/h
viršija daugiau ir labiau nei ten kur standartiniai 50km/h. Tai
vienareikšmiškai atsakyt į pono klausimą sunku. Šiaip tai receptas
tikrai veikiantis - 50km/h ir patruliai. Ir jokio bardako.

Laukiu diagnozės. Gali su Essu mestis, gal bus lengviau.